Eenjarig bestaan Jeugdarbitragecorps en diploma uitreiking

Gisteren werd rondom de wedstrijd Nederland-Australië het eenjarig bestaan van het Jeugdarbitragecorps gevierd. Onze jonge scheidsrechters hebben bij huize Bosman naar de wedstrijd gekeken en gegeten. Na afloop van de wedstrijd werd in aanwezigheid van ouders het scheidsrechtershirt gepresenteerd dat zij m.i.v. het nieuwe seizoen gaan dragen en ontvingen Robin Bussink, Valentin Helsloot, Tim Jacobsen, Hans Vriend en Tim Scholten het Nevobo diploma 'Scheidsrechter 2 Jeugd'. Van harte gefeliciteerd jongens. Amy Sangers, Julie Wolsink en Jasmijn de Wit stroomden later in het corps in en doen aan het begin van het nieuwe seizoen de Proeve van Bekwaamheid om het Nevobo diploma te halen.

Lijkt het je ook wel wat om minimaal 2 keer per maand in dit shirt een wedstrijd te fluiten en een paar keer in het seizoen een workshop bij te wonen en er ook nog iets mee te verdienen? Neem dan eens contact op met een van die jongens of meisjes of stuur een e-mail naar scheidsrechters@svdynamo.nl.