Het 2 tegen 2 toernooi is weer terug!

Wanneer?

Zaterdag 24 mei van 10.00 uur (zaal open om 9.00 uur) tot 14.00 uur en aansluitend de prijsuitreiking.

Waar?

Omnisport

Wie?

Iedereen mag meedoen: spelers, familie, vrienden, trainers, coaches en andere vrijwilligers van SV Dynamo. Je mag zelf weten met wie je gaat spelen. Speel je bijvoorbeeld bij de jeugd dan kun je een ouder, iemand uit je team, je trainer of je coach vragen. Maar je mag ook iemand van Heren 1 of Dames 1 vragen als je durft! Het toernooi is wat minder geschikt voor onze jongste mini’s.

Wat?

Het 2 tegen 2 toernooi is vooral een gezellig toernooi met muziek en veel korte wedstrijdjes op een miniveld en er wordt op tijd gespeeld. Het 1edeel van het toernooi is bedoeld om de sterkte van de teams te bepalen en het 2e deel om tegen gelijkwaardige tegenstanders te spelen om de prijzen.

Kosten?

Het toernooi is gratis.

Deel 1 van het toernooi

Welke teams tegen elkaar spelen wordt voor de 1e wedstrijdronde door loting bepaald. Op computerschermen in de zaal kun je zien tegen wie, wanneer en waar je moet spelen. Als alle teams één keer gespeeld hebben wordt snel de stand opgemaakt en kun je weer op de schermen zien tegen wie je de 2e wedstrijd speelt. Nr 1 speelt tegen nr 2, nr 3 tegen nr 4, etc. Dit doen we zo een paar keer.

Deel 2 van het toernooi

Aan het eind van deel 1 hebben we even pauze en wordt voor de laatste keer de stand opgemaakt. Stel dat er 40 teams meedoen op 10 velden dan gaan nrs 1 t/m 4 op veld 1 tegen elkaar spelen, nrs 5 t/m 8 op veld 2, etc. Op elk veld kan een team kampioen worden. Misschien heb je alle wedstrijden in deel 1 verloren, maar dan kun je nog steeds kampioen worden van je veld en een prijs winnen.

Vraag iemand met wie je wilt spelen, verzin een naam voor je team en geef je op!

Klik hier om je als team aan te melden.