Kwalificatietoernooien jeugd

Jeugdteams (A, B en C) die volgend seizoen hoofdklasse of 1e klasse willen spelen, moeten zich hiervoor sinds 2012 kwalificeren. Teams die geen kwalificatiewedstrijden spelen, komen automatisch terecht in de 2e klasse. De kwalificatietoernooien worden gehouden op zaterdag 14 juni en zaterdag 21 juni. De technische leiding bepaalt welke jeugdspelers kwalificatiewedstrijden gaan spelen. De jeugdspelers die 14 of 21 juni moeten spelen krijgen zo spoedig mogelijk bericht via de mail. Onder 'Lees het hele bericht' staat meer informatie over de kwalificatie bij de jongens en de meisjes teams.

Meisjes

• Op 14 juni is het kwalificatietoernooi voor de hoofdklasse (hoogste klasse).
  • Op 21 juni het kwalificatietoernooi voor de 1e klasse voor teams die zich niet hebben geplaatst voor de hoofdklasse en teams die zich hebben opgegeven voor de 1e klasse. Lukt kwalificatie voor de 1e klasse niet, dan wordt het team automatisch in de 2e klasse geplaatst.

Jongens

• Op 14 juni is het kwalificatietoernooi voor de hoofdklasse/1e klasse voor Jongens A en Jongens C.
  • Op 21 juni is het kwalificatietoernooi voor de hoofdklasse/1e klasse voor Jongens B.
  • Teams kunnen zich dit toernooi plaatsen voor zowel de hoofdklasse als 1e klasse.
  • De hoogst geëindigde teams plaatsen zich voor de hoofdklasse, vervolgens voor de 1e klasse.
  • Teams die zich niet plaatsen voor de 1e klasse worden automatisch in de laagste klasse geplaatst.

Het wedstrijdprogramma is eind mei/begin juni klaar.