Meisjes 4.3 kampioen!

Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover. De dag dat het miniteam 4.3 kampioen kon worden. Er moest nog wel afgerekend worden met de grootste concurrent C1000 Van Andel uit Epe. Onze meiden moesten nog drie wedstrijdjes spelen en hadden in principe aan 7 punten genoeg om het kampioenschap binnen te slepen. Met 1 wedstrijd minder en 2 punten meer dan C1000 Van Andel zou winst in de 1e wedstrijd tegen C1000 Van Andel al voldoende zijn. Helaas werd er in een ongelooflijk spannende wedstrijd verloren met 1-3 (setstanden 18-19 en 18-18). De mini’s van 4.3 waren echter niet uit het veld te slaan, mentaal ijzersterk en vochten voor wat ze waard waren. Dit resulteerde in 2 overtuigende overwinningen. Het welverdiende kampioenschap is binnen en zo kon het feestgedruis van start gaan.  De meiden werden getrakteerd op vlaai en kinderchampagne in het Dynamo Café. Na al dat lekkers hebben de meiden van 4.3 de overwinning afgesloten bij de coach thuis. Hier stonden broodjes kroket voor ze klaar en een heus springkussen om het kampioenschap te vieren. Meiden en coach, van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie!