Geef je nu op voor het jeugdkamp!

Voor de zevende keer organiseert de jeugdcommissie een jeugdkamp! Dit jaar is het kamp op 7, 8 en 9 juni en we gaan naar de Veldhof in Bathmen. Met veel enthousiasme zijn we bezig met de voorbereidingen. Het programma is ook dit jaar weer gevuld met sportieve en gezellige activiteiten. Vorig jaar zat het kamp helemaal vol, dus schrijf je snel in! Het zal een leuk, gezellig kamp worden met natuurlijk volleybal maar ook bijzondere activiteiten en andere sporten. Dus niet treuzelen, vraag het je ouders en schrijf je snel in! Tip: Schrijf je in met je hele team!

Wie mogen zich opgeven?

• Leden die de C-leeftijd hebben (geboren op of tussen 1-10-1999 en 30-9-2001)
  • Leden die de B-leeftijd hebben (geboren op of tussen 1-10-1998 en 30-9-1999)
  • Leden die 2e jaars B- leeftijd hebben mogen zich vanaf 1 mei inschrijven indien er nog plek is

Je kunt je opgeven tot en met 15 mei. Bij afmeldingen na 15 mei kan helaas geen restitutie van de kosten plaatsvinden.

Heb je nog vragen, stuur dan een mail naar jeugdkamp@svdynamo.nl.

Kosten

De kosten voor het kamp bedragen € 50 per deelnemer. Betalen gaat via eenmalige automatische incasso. Het inschrijfgeld wordt rond 15 mei afgeschreven.

Mee op kamp?

Vul het aanmeldingsformulier zo snel mogelijk in en klik op 'Versturen'. Je ontvangt na het invullen direct een e-mail ter bevestiging.