Bestel nu kaarten voor de play-off thuiswedstrijd op 9 april

Volgende week woensdag 9 april spelen Draisma Dynamo en Landstede Volleybal de tweede wedstrijd in de finale van de play-offs om het kampioenschap van Nederland. De wedstrijd in het Omnisport begint om 20.00 uur. Wil je de wedstrijd graag bijwonen, bestel dan kaarten via de voorverkoop. De kaarten kosten € 5,00 (volwassenen) en € 2,50 (jeugd t/m 16 jaar). Dynamoleden hebben op vertoon van hun lidmaatschapspas gratis toegang. De voorverkoop sluit woensdag 9 april om 12.00 uur. De kaarten kunnen 's avonds worden afgehaald aan de kassa van het Omnisport. Uiteraard is er (wanneer er nog kaarten beschikbaar zijn) bij de entree ook nog losse verkoop, maar vol is vol! Wij adviseren iedereen dan ook in de voorverkoop kaarten te bestellen.