A.s. zaterdag 22 maart NK finales jeugdvolleybal in het Omnisport

A.s. zaterdag 22 maart is Apeldoorn gastheer voor de finales van de Nationale Open Jeugd Kampioenschappen (NOJK). De wedstrijden worden gespeeld in het Omnisport in Apeldoorn en zijn gratis toegankelijk voor het publiek. Tijdens deze finales zullen de beste acht jeugdteams van Nederland per leeftijdscategorie strijden om het Nederlands Kampioenschap. Vier jeugdteams van SV Dynamo hebben zich hiervoor gekwalificeerd: Meisjes en Jongens A, Jongens B en Meisjes C. De A-teams van SV Dynamo spelen de finale in het Omnisport, Jongens B in Lichtenvoorde en Meisjes C in Nieuwegein. Het verloop van alle wedstrijden is a.s. zaterdag te volgen via livescores, zie hiervoor de link in het linker rode blokje bovenaan op de website en de QR-code rechts op de homepage.

De Nationale Open Jeugd Kampioenschappen worden jaarlijks door de NeVoBo georganiseerd en bestaan uit drie speelronden. Aan de eerste speelronde doen in totaal meer dan 500 jeugdteams mee. In de finaleronde zijn er per leeftijdscategorie nog acht teams over. De vereniging die tijdens deze finales het beste presteert, wordt uitgeroepen tot de beste jeugdvereniging van Nederland en wint de Jaap van Kasteel trofee. SV Dynamo was vanaf 2008 vier seizoenen achter elkaar winnaar van deze trofee.

De wedstrijdprogramma's en speellocaties:

Wedstrijdprogramma A-teams in het Omnisport In Apeldoorn
Wedstrijdprogramma B-teams in de Hamalandhal in Lichtenvoorde