Steun SV Dynamo via de vuurwerkactie!

In navolging van flink wat andere Apeldoornse sportverenigingen start SV Dynamo met een vuurwerkactie om de clubkas aan te vullen. Dus ben je van plan om dit jaar vuurwerk te kopen, doe dit dan via SV Dynamo! Tien procent van het aankoopbedrag gaat naar onze vereniging. De actie is opgezet in samenwerking met de firma Meijerink en werkt heel eenvoudig. Je kunt kiezen uit zes vuurwerkpakketten tegen een gunstige prijs. Het Dynasty Red Box pakket gaat bijvoorbeeld bij veel aanbieders voor € 55 over de toonbank terwijl dat via het Sportclubpakket € 40 kost. Hoe werkt de actie?

• Ga naar www.sportclubpakket.nl (via de banner hierboven).
  • Kies jouw vuurwerkpakket/pakketten.
  • Ga naar de button Bestelling plaatsen en kies je sportclub, vul in: SV Dynamo.
  • Ga naar betalen, kies je bank en betaal veilig met iDeal.
  • Print de e-mail bevestiging uit en haal je vuurwerkpakket(ten) op bij Meijerink B.V., Eendrachtstraat 103, 7335 CG Apeldoorn.
  • Bij het afhalen van de sportclubpakketten kun je gebruik maken van de aparte ingang en afhaalbalie, dus geen lange wachttijden!
  • Onderaan je e-mail bevestiging staat het bedrag wat door jouw bestelling naar SV Dynamo wordt overgemaakt.
  • Bestellen kan tot en met woensdag 26 december 2012, 24.00 uur.
  • Wil je extra vuurwerk bijkopen bij het afhalen dan kan dat, maar dit kun je niet vooraf bestellen.
Meer informatie

Kijk voor meer informatie over de vuurwerkpakketten op http://www.vuurwerkmeijerink.nl (deze site gaat 5 december live).