juni 2017

Eindschoonmaak Dynamo Café

Wat is er nu leuker dan samen de bezem door het Dynamo Café en het trappenhuis te halen? Op dinsdag 4 juli ben je vanaf 19.00 uur van harte welkom om mee te helpen. Kun je alleen overdag? Ook prima. Laat de clubhuiscommissie even weten dat je komt door een mailtje te sturen naar clubhuis@svdynamo.nl. Hoe meer mensen, hoe sneller klaar!

Dansen was nog nooit zo leuk!

Tijdens het jubileumfeest bouwen we de sporthal om tot een ware feestzaal met bars, zitjes, sfeerverlichting en een prachtig verlichte dansvloer van 8 bij 6 meter. Wees erbij! Opgeven kan nog steeds via svdynamo.nl/50jaar.

SV Dynamo komt piekfijn voor de dag op 50e verjaardag

Bron: 27-6-2017 om 10:54 Door Uitgeverij Stedendriehoek BV

APELDOORN - Het is op zaterdag 1 juli precies een halve eeuw geleden dat CVVA, CVV DES en VV Volley de handen ineen sloegen en besloten om hun tegenstanders gezamenlijk voor het blok te zetten. Het energieke kindje, dat de naam CVV Dynamo kreeg, groeide sindsdien uit tot de meest succesvolle sportclub ter plaatse. Het maakte Apeldoorn en passant zelfs tot volleybalhoofdstad van Nederland. Als het aan voorzitter Arjan Oudbier ligt, blijft de jubilerende volleybalvereniging nog heel lang aan de weg timmeren. Die dertiende landstitel gaat er hoe dan ook binnen afzienbare tijd komen!

De voorzitter noemt ‘zijn’ vereniging, de stichting Topvolleybal Dynamo en de ondersteunende vriendenclub in één adem. Voor Oudbier horen de drie geledingen bij elkaar. “De stichting doet Heren 1. De Vrienden zijn een eigen club. Organisatorisch en financieel staat het los van elkaar, maar we zijn wél aan elkaar verbonden. Sámen zijn we Dynamo. Zo staat het ook in het beleidsplan omschreven”, licht de pater familias kort toe hoe de bloedlijnen lopen.

SV Dynamo weer snelste tijdens Drakenbootfestival

Onder grote publieke belangstelling kwalificeerde SV Dynamo zich tijdens de halve finale van de Drakenbootrace als eerste voor de finale. De finale samen met Sportclub Teuge en Pickwick Players was ongemeen spannend. Afgaande op Romeo Tuinman, de trommelaar van de boot die het beste zicht heeft op de finishlijn, was de 5e overwinning in zes jaar tijd een feit. Het Dynamo publiek en de peddelaars waren wat minder zeker van de overwinning. De definitieve uitslag werd bekend gemaakt op het grote podium van het leukste meerdaagse evenement van Apeldoorn en bevestigde Romeo's waarneming: 1. Dynamo, 2. Sportclub Teuge en 3. Pickwick Players. Racers: Romeo Tuinman, Ewoud Heijink, Elmo Slump, Joost Huisink, Michel van Beek, Roderick van Beek, Lars Aalders, Sander Meeboer, Erik Huisink, Michiel Ahyi, Daan de Jonge, Dave den Hollander, Sander den Hollander, Jelle Overvelde, Michiel van Dorsten, Timon de Vries en Tom Heijink. Klik hier voor een impressie van het Drakenbootfestival.

Zaterdag 1 juli, doe mee, eet mee, feest mee!

Oranje Dames te gast bij 50-jarig jubileum Dynamo

Wij zijn zeer blij met de komst van het Nederlands Dames volleybal team naar ons 50-jarig jubileumfeest op zaterdag 1 juli. Het Olympisch team van Rio de Janeiro speelt een onderlinge oefenwedstrijd en is na afloop aanwezig bij een Meet & Greet. Het volle jubileumprogramma start om 12.00 uur met verschillende activiteiten voor jong en oud (spinnenwebcross, vossenjacht en een sportieve meerkamp). Na het sportieve gedeelte volgt een receptie (15.30 uur), een oefenwedstrijd en Meet & Greet met de Oranje Dames (17.00 uur), een Italiaans buffet (19.00 uur) en een spetterend Dynamo feest. Alle (voormalige) leden, vrijwilligers, sponsoren of mensen die op een andere manier betrokken zijn geweest bij SV Dynamo, Piet Zoomers/D en/of de fusieverenigingen CVVA, CVV DES en VV Volley zijn, samen met hun familieleden, van harte welkom! Het feest vindt plaats in het Omnisport in Apeldoorn (ingang 3, parkeerplaats P8). Kijk voor meer informatie over het 50-jarig jubileumfeest en een aanmeldlink op www.svdynamo.nl/50jaar.

Aangepast trainingsrooster van 19 t/m 23 juni

Omdat sommige teams niet meer trainen terwijl er wel ruimte is ingehuurd, is er een aangepast trainingsschema gemaakt voor de week van maandag 19 t/m vrijdag 23 juni. Dit is tevens de laatste trainingsweek (in tegenstelling tot eerdere berichten). Check je trainingstijd op svdynamo.nl/rooster/trainingen.

In memoriam Grace Tuinman

Op dinsdag 6 juni overleed Grace Tuinman, speelster bij de recreanten. Grace was een echte sportvrouw. Elke dag stond er wel een van de volgende sportieve onderdelen op haar programma: volleyballen met teamgenoten bij Dynamo, volleyballen met collega's van Casa Bonita, wandelen met haar allerliefste hond Spirit (die helaas vorig jaar is overleden), hardlopen, fietsen of een ochtendduik in het frisse water van zwembad de Sprenkelaar.