maart 2017

Geef je op voor het jeugdkamp!

Lijkt het je ook fijn om lekker te chillen met je teamgenoten bij een kampvuur, een spannend bosspel te spelen of bijzondere sporten en spellen te doen? Geef je dan snel op voor het jeugdkamp in Bathmen op 12, 13 en 14 mei. Je kunt je tot en met 2 mei inschrijven. De kosten zijn € 75 maar als je je voor 20 april opgeeft krijg je vroegboekkorting. Je betaalt dan € 55. We gaan van dit kamp iets speciaals maken want het is het 10e jeugdkamp! We weten ondertussen welke programma onderdelen jullie gaaf vinden. Daarom doen we de floppers eruit en houden we de toppers erin. Zoals een kampvuur, multibal, chaosvolleybal, spooktocht e.d. De sfeer op het kamp is altijd erg ontspannen. Geen geschreeuw of wachten en in de rij staan. Geen lijsten met regels of een vaste groepsleider. Nee! Wel samen lol maken, lekker sporten en dingen buiten doen. En natuurlijk vrije tijd zodat je zelf ook een balletje kunt pakken om te volleyballen. Maak je geen zorgen over het eten want er gaat een echte kok mee en hij kan heel lekker koken. Heb je je ingeschreven? Dan ontvang je per mail een boekje met het programma, een paklijst en de gegevens waar en hoe laat je er moet zijn. Het inschrijfgeld schrijven we begin juni af van het bij de vereniging bekende rekeningnummer. Geef je nu op!

Bloembollenactie

Donderdag  6 april ontvangen we van Baltus Bloembollen circa 20 dozen met bloembollen. In het Dynamocafé worden deze verdeeld over de bestellingen (per koper). De verkopers ontvangen een mail over de definitieve tijden waarop de bestellingen kunnen worden opgehaald. Na het weekend worden de prijswinnaars bekend gemaakt.

Geel verslaat groen in stadsderby topdivisie

Zaterdag 25 maart stond voor Dames 1 de stadsderby tegen Alterno DS2 op het programma. Lees het wedstrijdverslag.

Heren 2 wint met 3-2 van degradatiekandidaat Gemini-S

Heren 2 won zaterdag met 3-2 van Gemini-S. Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Jorg Radstake.

Minikamp op 23 t/m 25 juni

De voorbereidingen voor het minikamp zijn in volle gang. Het wordt weer een weekend vol met leuke activiteiten, korte nachten en veel gezelligheid! Het kamp is dit jaar van vrijdag 23 t/m zondag 25 juni. We gaan wederom naar 'De Wildwal' in Lunteren. Het minikamp is voor alle mini’s van SV Dynamo én jeugdleden die geboren zijn na 1 oktober 2004. De kamporganisatie hoopt op jouw deelname aan dit onvergetelijke weekend! Aanmelden kan nog steeds!

Inschrijving Ledûbtoernooi geopend

Je kunt je vanaf nu inschrijven voor het Ledûbtoernooi op 9, 10 en 11 juni in Budel. Alle niveaus zijn welkom, van recreanten t/m 1e divisieteams. Kijk voor meer informatie op www.ledubtoernooi.nl.

Wedstrijdkalender interlands

Na een prachtig Olympisch (beach)volleybaljaar is de Oranje evenementenkalender dit jaar weer lekker gevuld! Als Nevobo-lid krijg je korting op kaartjes voor de interlands, zoals voor het EK Jeugd Meisjes en de World Grand Prix van de volleybaldames. Begin volgende week begint de voorverkoop van het WK Kwalificatietoernooi van de Lange mannen. Tickets kun je bestellen via www.volleybal.nl/tickets. Een overzicht van de wedstrijden:

Evenement

01-09 april

Jeugd Oranje meisjes

EK<18 | Meisjes

Arnhem

23-28 mei

Oranje volleybalmannen

WKK | Heren

Koog a/d Zaan en Apeldoorn

15-18 juni

Beach Team Nederland (BTN)

World Tour Beach Volleyball

Den Haag

7-9 juli

Oranje volleybaldames

World Grand Prix

Apeldoorn

1 oktober

Landskampioen - bekerwinnaar

Supercup

Jongens A 5e van Nederland!

Verliezen van de nationaal kampioen Sliedrecht Sport Jongens A is geen schande, jammer dat jullie deze ploeg in de poulefase al tegen kwamen.

Dames 1 verliest met 3-1 in Amsterdam

Dames 1 verloor zaterdag met 3-1 van US in Amsterdam. Lees het wedstrijdverslag.

Meisjes C 2e van Nederland!

Open Club Meisjes C 2e van Nederland! Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach David Bergsma.