februari 2017

SV Dynamo zoekt sponsors

Sinds januari 2017 heeft de vereniging twee nieuwe leden voor de sponsorcommissie met als doel, nieuwe sponsors te binden aan de vereniging SV Dynamo en nieuw beleid op te stellen. Zij stellen zich voor en vertellen waar de vereniging naar op zoek is.

Dames 1 verliest met 3-1 van Orion

Dames 1 speelde zaterdag tegen naaste concurrent Orion in Doetinchem. De wedstrijd werd met 3-1 verloren. Lees het wedstrijdverslag.

Dames 1 verliest helaas bij Donitas in Groningen

Zaterdag 18 februari speelde Dames 1 in Groningen tegen Donitas, het werd 3-1 voor de thuisploeg. Lees het wedstrijdverslag.

Geen trainingen in de voorjaarsvakantie tenzij...

In de voorjaarsvakantie van 27 februari t/m 3 maart zijn er geen trainingen tenzij de trainer/coach trainingsruimte heeft aangevraagd. Als download bij dit bericht staat het vakantietrainingsrooster.

Drie teams door naar de finale Open Club

Vandaag streden maar liefst 7 van onze 8 Open Club teams voor een finaleplaats tijdens de Nationale Open Jeugd Kampioenschappen (NOJK). Alle zeven teams bereikten de kruisfinale. Drie wisten deze ook winnend af te sluiten: Jongens A, Meisjes C en Meisjes D. Van harte gefeliciteerd! Zij behoren tot de beste 8 van Nederland (in hun leeftijdscategorie) en komen zaterdag 18 maart weer in actie tijdens de finale van de NOJK. Jongens A hoeft niet ver te reizen, zij spelen de finale in het Omnisport. En wij gaan ze aanmoedigen! Lees het wedstrijdverslag van Meisjes C van trainer/coach David Bergsma.

Bekerfinale!

Zondag verzamelen we met een grote groep Dynamo supporters om 11.15 bij het Omnisport om vervolgens met zijn allen richting Zwolle te rijden. Daar gaan we op zoek naar een mooie plek om met alle Dynamo fans onze mannen aan te moedigen! Vergeet niet je gele shirt, sjaal of tuinbroek mee te nemen! Ben je nog op zoek naar een plekje om met iemand mee te rijden? Vul dat dan in op www.svdynamo.nl/auto. Laten we er een groot volleybalfeest van maken en de beker voor het eerst sinds 2011 meenemen naar Apeldoorn!

3-1 voor Ziraat Bankasi Ankara

Het begon veelbelovend in de eerste set. Draisma Dynamo en Ziraat waren aan elkaar gewaagd. Onze middens scoorden veelvuldig via aanval of blok: 25-20 voor Dynamo. De tweede set was een ander verhaal. Het Turkse blok stond als een huis en alles lukte. Aan Turkse zijde dan. De bal viel eenvoudig bij ons op de grond mede dankzij hun fantastische (soms) eenhandige spelverdeler: 11-25 voor Ziraat. De derde set werd ook weer gedomineerd door een sterk Turks blok en wat passproblemen aan Nederlandse kant: 16-25. Oké, als we de vierde set winnen dan slepen we er nog een vijfde set uit. Het had gekund maar we maakten teveel fouten en de buitenaanvallers kwamen er niet langs: 20-25 voor Turkije.

Bloembollenactie

Komende week starten we met de bloembollenactie. Met deze actie hebben we enkele jaren geleden circa 8000 euro voor de vereniging verdiend. Deze keer benutten we de opbrengst onder andere voor de inrichting van het clubhuis gericht op jongeren, aanschaf van nieuwe volleyballen en het aanvullen van de clubkas.

De komende week zullen tijdens de trainingen de bloembollenfolders worden uitgedeeld. Iedereen heeft tot en met zaterdag 11 maart de tijd om zoveel mogelijk bloembollenpakketten te verkopen aan familie, buren, vrienden, kennissen, collega’s etc.

Maar liefst 50 procent van de omzet gaat naar de vereniging.

Natuurlijk hebben we weer mooie prijzen beschikbaar voor de beste verkopers en de best verkopende teams bij de mini’s, jeugd en senioren. Laten we er met z’n allen weer een geslaagde actie van maken.

Tickets bekerfinale uitverkocht

Tickets voor de bekerfinale zijn uitverkocht.

Dames 1 wint met 3-1 van Sudosa-Desto

Dames 1 won afgelopen zaterdag in eigen huis met 3-1 van Sudosa- Desto. Lees het wedstrijdverslag.