mei 2016

Spelregelwijzigingen

Vanaf volgend seizoen geldt een aantal nieuwe spelregels voor alle niveaus m.u.v. Eredivisie (Heren 1).

Carleyn Maatman uitgeroepen tot 'Vrijwilliger van het jaar'

Carleyn Maatman is vanavond tijdens het Eindfeest uitgeroepen tot ‘Vrijwilliger van het jaar’. Carleyn kreeg de Saakje Boermans wisseltrofee uitgereikt én een vrijwilliger van het jaar trofee. Carleyn werd hartelijk bedankt voor haar inzet voor de vereniging. Carleyn is naast trainer van veel teams, onder andere vele jaren actief bij mini-kampen en lid van de minicommissie. De Saakje Boermans Trofee is in 2008 ingesteld als blijk van waardering voor het vele vrijwilligerswerk dat Saakje Boermans voor de vereniging heeft gedaan. Hiermee zal haar naam voor altijd aan de club verbonden blijven.

Springen, spelen en smashen tijdens een zeer geslaagde open dag!

Het was druk in het Omnisport vandaag! Veel kinderen maakten tijdens de open dag kennis met het nijntje Beweegdiploma, de sportspeeltuin en smashbal. Na een smashbalclinic van een half uur, deden zo'n 40 kinderen mee aan het allereerste smashbaltoernooi van Dynamo. Ook buiten werd er flink gesprongen, gedoken en geslagen bij alle buitenspeeltoestellen van de Join volleybalbus. Op het naar het volgende smashbaltoernooi op 15 juni!

Trainingen Welgelegenhal vervallen na 6 juni

Met ingang van 6 juni 2016 zullen de trainingen in de Welgelegenhal vervallen en zal er nog twee weken getraind worden in Omnisport volgens de aangegeven tijden. 17 juni is de laatste trainingsavond van dit seizoen. Uiteraard is met goed weer beachen ook zeker een goed alternatief voor de tweede training. Wees daar ook snel bij als je iets wilt.

DJ Aaron Post op Open dag

Open dag op RTV Apeldoorn

Open dag en Smashbaltoernooi op 25 mei

Houd jij van sporten en lekker bewegen en ben je niet ouder dan 12 jaar? Kom dan op woensdag 25 mei naar de open dag van Dynamo! Neem al je vrienden en vriendinnetjes mee, de toegang is gratis. De jongen die de meeste vriendjes meeneemt (die nog geen lid zijn van Dynamo) wint een ritje in een BMW i8 met Robert Horstink! In de auto is ook nog plek voor 2 vrienden....Natuurlijk kunnen meisjes die jongens meenemen ook een prijs winnen. Er zijn meer leuke prijzen!

Kom je ook!

Ben je van plan om op de open dag aanwezig te zijn vul dan het formulier in.

Nieuw voor kinderen van 2 tot 6 jaar!

Na de zomervakantie start SV Dynamo met het nijntje Beweegdiploma (2 - 4 jaar) en de Sportspeeltuin (4 - 6 jaar). Op de open dag kun je hiermee kennismaken.

Open smashbaltoernooi van 2 tot 12 jaar

Smashbal lijkt op volleybal met extra veel snelheid, actie en smashen! Zorg dat het andere team jouw bal niet meer kan vangen door de bal zo hard mogelijk aan de andere kant van het net op de grond te smashen. Wie het best kan smashen, wint de wedstrijd! Er zijn verschillende niveaus, dus je kunt altijd meedoen. Op woensdagmiddag 15 juni is er weer een Open Smashbal toernooi.

Woensdag 25 mei gratis pasfoto voor website of spelerspas

Met ingang van het nieuwe seizoen hebben weer veel leden een nieuwe spelerspas nodig. Hiervoor moet je een nieuwe pasfoto laten maken. Als je een nieuwe pasfoto nodig hebt voor je spelerspas, dan ontvang je hierover een mail. Je kunt a.s. woensdag 25 mei tussen 16.00 uur en 18.00 uur gratis een pasfoto laten maken. Jacqueline maakt de pasfoto's dit keer onderin de berging van de sporthal. De deur van de parkeerplaats naar de berging is open i.v.m. de open dag. Dat scheelt wat trappen lopen.  Ben je speler, coach, trainer of vrijwilliger en staat er nog geen (mooie) foto van jou op de site? Kom dan ook even langs voor een foto. Neem wel de juiste kleren mee: spelers graag een foto laten maken in het wedstrijdshirt en coaches en trainers graag in sportkleding. Voor vrijwilligers gelden geen kledingvoorschriften.

Dames 2 Bekerkampioen Regio Oost!

Op zaterdag 14 mei was het dan zo ver, tijd voor de bekerfinale! Na 6 gewonnen wedstrijden in het bekertoernooi, waarvan we maar 1 wedstrijd thuis gespeeld hebben, mochten we aantreden in Borne waar de bekerfinale gespeeld ging worden.

Algemene ledenvergadering op woensdag 15 juni

Het bestuur van SV Dynamo Apeldoorn nodigt erevoorzitters, ereleden, leden en ouders van jeugdleden (jonger dan 16 jaar) uit voor de algemene ledenvergadering. Deze wordt gehouden op woensdag 15 juni om 20.00 uur in het Dynamo Café. De agenda wordt per mail verstuurd aan alle genodigden.