augustus 2015

Gratis pasfoto voor spelerspas of website op zaterdag 12 september

Heb je een foto nodig voor je spelerspas of staat er nog geen foto van jou op de website? Of geen mooie foto? Tijdens het kick off weekend op zaterdag 12 september kun je tussen 11.00 en 13.30 uur weer een pasfoto laten maken achterin het Dynamo Café. Het laten maken van een pasfoto is altijd gratis. Als je een foto moet laten maken voor een spelerspas, dan krijg je hierover een mailtje. Kleding: spelers in wedstrijdshirt en coaches en trainers graag in sportkleding. Voor vrijwilligers gelden geen kledingvoorschriften.

Wedstrijdschema is nog niet definitief

Tot 1 september hebben verenigingen het recht om wedstrijden te verplaatsen. Onze wedstrijdsecretaris Marleen Jacobsen is nog druk bezig om, in overleg met andere verenigingen, een groot aantal (vooral jeugd-) wedstrijden te verplaatsen. We verwachten dat donderdag a.s. de meeste wijzigingen door de Nevobo zijn bevestigd zodat andere, hiervan afhankelijke, roosters kunnen worden gemaakt. Zoals het rij-/tel-/zaalwacht- en bardienstschema Jeugd, het zaalwacht- en bardienstrooster Senioren en de mogelijkheid om je in te schrijven voor wedstrijden die je wilt fluiten of vlaggen.

Programma seizoensopening jeugd op 5 september bekend

Op zaterdag 5 september is de opening van het seizoen voor alle jeugdteams. Alle teams spelen wedstrijden en voor ouders en coaches zijn er informatiebijeenkomsten. Coaches ontvangen spelerspassen en ballentassen. Onder 'lees het hele bericht' staat het programma voor coaches en ouders en het wedstrijdprogramma voor de teams.

SV Dynamo in Per seconde wijzer

Geef je op voor de gezellige barbecue op zaterdag 29 augustus

Geef je nog snel op voor de barbecue op zaterdag 29 augustus. Volgens de voorspellingen wordt het ook dan weer heerlijk weer. Zon en 26 graden. Iedereen kan zich hiervoor aanmelden: leden, familie en vrienden van leden en met name onze vrijwilligers. Alle vrijwilligers die zich het afgelopen seizoen voor de vereniging hebben ingezet krijgen de barbecue aangeboden van het bestuur. Jullie moeten je wel even op de website aanmelden, er worden geen kosten afgeschreven.

Openingstijden Dynamo Café aangepast

De clubhuiscommissie heeft de openingstijden van het Dynamo Café aangepast. In verband met een tekort aan vrijwilligers, is het Dynamo Café op maandag- en dinsdagavond gesloten. De teams die op deze avonden trainen, kunnen echter wel na hun training gezellig wat drinken in het Dynamo Café. Zij draaien na afloop van hun training zelf bardienst. Dit is een proef. Wil jij ook best een keertje bardienst draaien in het Dynamo Café stuur dan een mailtje naar clubhuis@svdynamo.nl. Je kunt precies aangeven wat je uitkomt en wat je leuk lijkt, bijvoorbeeld af en toe - een vaste avond - bij Heren 1/Dames 1 wedstrijden - jeugd- of miniochtend. Onder 'lees het hele bericht' staan de nieuwe openingstijden. Dit staat ook onder Dynamo > Contact & Route

Apart vrijdagavond trainingsrooster voor D1, D6, H4, H7 en H10

Voor alle teams die op vrijdag trainen in het Omnisport of de Welgelegenhal een apart  ‘vrijdagavond trainingsschema’ gemaakt. Dit in verband met het wisselende aantal wedstrijden op vrijdagavond in het Omnisport (waardoor een wisselend aantal velden beschikbaar is voor trainingen), het uitvallen van velden door het AFAS-toernooi (20 en 27 november) en het Kick-off weekend (11 september). Het gaat om Dames 1, Dames 6, Heren 4, Heren 7 en Heren 10. Onder 'lees het hele bericht' staat de indeling van de velden op de vrijdagen tot de kerstvakantie.

Trainingsrooster gepubliceerd

Het is weer gelukt. Het trainingsrooster voor het komende seizoen staat op de site, kijk onder Teams > Trainingsrooster. De trainingen staan ook bij je team op de teampagina. Het maken van een trainingsrooster is altijd weer een heel karwei. Het vergt weken van mailtjes sturen en bellen met commissies en trainers. En voordat je eraan kunt beginnen, wie zijn de trainers precies en op welke tijden kunnen zij training geven? Een hele uitdaging in een periode waarin half Nederland met vakantie is... Daarom, hulde aan alle vrijwilligers die deze klus weer voor elkaar hebben gekregen en dank aan iedereen die heeft meegedacht om er een sluitend rooster van te maken. Komende week gaan we weer beginnen, de mini's volgen een weekje later. De reden is dat de mini's veelal training krijgen van jeugdspelers. Zij krijgen deze week hun rooster en kunnen daarna pas worden ingedeeld op de minigroepen.

Opnieuw uitbreiding selectie Draisma Dynamo

Draisma Dynamo heeft z’n selectie verder uitgebreid. Afgelopen week zette Wessel Anker zijn handtekening onder een contract voor nog een jaar. De middenman krijgt op zijn positie concurrentie van Maikel van Zeist die promoveert van het tweede herenteam van SV Dynamo Apeldoorn naar het vlaggenschip van de club, Draisma Dynamo. De talentvolle Van Zeist krijgt deze kans omdat Dwin Brouwer is vertrokken naar de Zwitserse competitie. Met Anker en Van Zeist bestaat de selectie van coach Bas Hellinga nu uit elf spelers.

Nieuwe recreantenspelers van harte welkom

Ouders van mini- en jeugdleden en andere volleyballiefhebbers die benieuwd zijn hoe het is om (weer) zelf op het volleybalveld te staan, kunnen nu hun kans grijpen. Er zijn plekjes vrij bij de mixed recreantenteams (training op maandag, dinsdag of donderdag). Ook het heren recreantenteam (training op maandagavond) kan nog aanvulling gebruiken. Ben je sportief aangelegd en vind je het leuk om een paar keer vrijblijvend en geheel gratis mee te trainen om te kijken of je er plezier in hebt? Neem dan contact op met José Steunenberg, mail jost61@hotmail.com of telefoon 055 534 25 90. We starten weer op 24 augustus maar je kunt op elk moment van het jaar aansluiten.