juni 2015

Schoonmaak Dynamo Café

Deze week zijn de laatste trainingen. Maandag 29 juni sluiten wij het seizoen definitief af met de schoonmaak van ons Dynamo Café. Er wordt overdag en ’s avonds schoongemaakt. Wil je meehelpen? Je bent van harte welkom! Ook als je maar heel even kunt helpen. Heb je vragen, stuur dan een mailtje naar clubhuis@svdynamo.nl.

Voorbereiding seizoen 2015-2016

Het seizoen 2014-2015 is bijna ten einde en de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn alweer in volle gang! Maar liefst drie weekenden achter elkaar kunnen we ons weer warm spelen voor een nieuw competitieseizoen met als spetterende afsluiting een Nineties Party op zaterdag 12 september. Noteer alvast alle data in je agenda!

A.s. donderdag gratis demonstratie Beach Volleybal in het WK stadion op het marktplein

A.s. donderdag 25 juni zijn alle leden van SV Dynamo van harte welkom bij een demonstratie Beach Volleybal op het wedstrijdveld van het WK Beach. De demonstratie is van 16.30 tot 17.15 uur op het marktplein in Apeldoorn en de toegang is gratis. De enige voorwaarde is dat je een Dynamoshirt aantrekt. De demonstratiewedstrijd is onderdeel van het Dynamo-Alterno Strandfeest en wordt georganiseerd door de Businessclub Draisma-Dynamo & Alterno Businessclub Coolen.

JAC scheidsrechters fluiten in Vaassen

Vijf leden van het Jeugd Arbitrage Corps: Annemarieke Klaasen, Marit Heupink, Dave Sangers, Tim Jacobsen, Robin Bussink en opleidster Ilse van Beusekom floten zaterdag tijdens het Hollander Techniek volleybaltoernooi in Vaassen. Zij ontvingen, naast een persoonlijke vergoeding, een achttal nieuwe ballen voor onze vereniging.

Nog enkele vrijwilligers gezocht voor WK Beach op 1 en 2 juli

De organisatie van het WK Beach in Apeldoorn zoekt nog enkele vrijwilligers voor woensdag 1 en donderdag 2 juli. Woensdag 1 juli: runner perscentrum, medewerker perscentrum, suppoost, wegwijzer. Donderdag 2 juli: suppoost, wegwijzer, medewerker social media, statisticien. Beide dagen vanaf 10.30 's morgens. Een deel van de dag is ook mogelijk. Meer informatie over de functies onder 'Lees het hele bericht'. Meld je aan bij Iris Nijland, telefoon 06-10613564 of iris.nijland@geldersesportfederatie.nl of Anneke Klomp (klomp1@zonnet.nl).

Zandgravers gezocht voor WK Beach

De organistatie van het WK Beach in Apeldoorn is voor a.s. maandagmiddag 22 juni van 14.00-17.00 uur op zoek naar een aantal vrijwilligers die mee willen helpen het warming-up veld in te graven op het Marktplein. Ben jij een beetje sterk en heb je tijd, bel of mail dan naar Iris Nijland, telefoon 06-10613564 of iris.nijland@geldersesportfederatie.nl

Maak deel uit van de WK Beach crew!

Op 26 juni begint het WK Beachvolleybal! De Nevobo zoekt met spoed meer vrijwilligers voor de speellocatie Apeldoorn. Kom je uit de omgeving van Apeldoorn, en ben je in de periode van 27 juni t/m 2 juli minimaal 2 dagen beschikbaar? Wil jij je inzetten als suppoost om mensen de weg te wijzen in het stadion of ben je beschikbaar voor andere functies? Geef je dan nu op. De absolute wereldtop achterin je busje? Ook dat kan, want er zijn ook nog enthousiaste chauffeurs nodig voor het WK-transportteam. Je bent van harte welkom als WK crew member!

Het minikamp is in volle gang, volg de mini's via FB!

Het minikamp is in volle gang! Leuk om alle filmpjes en foto's op FB te zien! De minicommissie van SV Dynamo is sinds kort te volgen op een nieuwe facebook pagina: https://www.facebook.com/minicommissiesvdynamo
Regelmatig plaatst de minicommissie hier nieuwtjes en foto's van alle mini-activiteiten. Volg de pagina om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en natuurlijk het minikamp!

Geslaagde buitenspeeldag Osseveld/Woudhuis

Afgelopen woensdag was het nationale Buitenspeeldag. Buiten spelen was vroeger heel gewoon. Tegenwoordig speelt 1 op de 5 kinderen maximaal een keer per week vrij buiten. Daarom organiseert Jantje Beton ieder jaar in juni de Buitenspeeldag. SV Dynamo was erbij. Op twee volleybalvelden tegenover het Bolwerk hebben tientallen kinderen 's middags een balletje geslagen. Namens alle kinderen die een hele leuke middag hebben gehad: Annemarieke bedankt!

Heren 2 op zoek naar een nieuwe trainer/coach

SV Dynamo Apeldoorn is op zoek naar een nieuwe trainer/coach voor het tweede herenteam. Justin Sombroek heeft na vijf succesvolle jaren als trainer/coach - met twee kampioenschappen in de eerste divisie en promotie naar de topdivisie - de stap gemaakt naar Heren 1. Komend seizoen is hij de assistent van hoofdtrainer/coach Bas Hellinga bij Draisma Dynamo.