mei 2015

Doe a.s. vrijdag met 2 vrienden mee aan de Smash Battles in de Zwitsalfabriek!

Ben jij tussen de 12-15 jaar? Doe dan met twee vrienden mee aan de Nevobo SMASH Battles! Op vrijdag 29 mei van 16.00 - 19.00 uur in de voormalige Zwitsalfabriek aan de Vlijtseweg in Apeldoorn. Iedereen tussen de 12 en 15 jaar kan meedoen, je hoeft niet op volleybal te zitten. Geef je nog snel met twee vrienden op en ga de strijd aan onder opzwepende muziek van een DJ. Aansluitend kun je naar het (Fris) feest. Je kunt te gekke prijzen winnen! En het is bovendien GRATIS!! Opgeven kan via een mail naar marije@2basics.nl of via dit inschrijfformulier. ZappSport komt opnames maken en er is veel aandacht vanuit diverse media! De Nevobo organiseert deze SMASH Battles in de Gelderse Volleybalmaand om warm te lopen voor het WK Beachvolleybal 2015.

NIEUW Trainingslocaties aangepast

In verband met een VNG Jaarcongres in het Omnisport kunnen we anderhalve week geen gebruik maken van de topsporthal. Alle trainingen in het Omnisport worden van woensdag 27 mei t/m vrijdag 29 mei en maandag 1 juni t/m vrijdag 5 juni verplaatst naar andere hallen. Gedurende deze periode is het Dynamo Café gesloten (met uitzondering van de ledenvergadering op 27 mei). Er zijn geen wijzigingen voor trainingen in de Welgelegenhal.

Dag Datum Beschikb. Hal Velden T.b.v.
woensdag 27-mei 15.30-19.00 Mheenpark 4 Mini Jeugd
woensdag 27-mei 16:15-22:30 Zuidbroek 4 Senioren Dames 1
donderdag 28-mei 17.30-22.30 Mheenpark 4 Jeugd Senioren
vrijdag 29-mei 17.00-22.30 Mheenpark 4 Mini Senioren
maandag 1-jun 16:00-17:30 Mheenpark 2
maandag 1-jun 17.30-22.30 Matenpark 3 Jeugd Senioren
dinsdag 2-jun 16.30-22.30 Mheenpark 4 Jeugd Senioren
woensdag 3-jun 15:30-22.30 Mheenpark 4 Mini Jeugd Senioren
donderdag 4-jun 17.30-22.30 Mheenpark 4 Jeugd Senioren
vrijdag 5-jun 17.00-22.30 Mheenpark 4 Mini  Senioren

Adressen:

Mheenpark, Zilverschoon 112, 7322GK Apeldoorn.
Zuidbroek, Laan van het Omniversum, Apeldoorn
Matenpark, Heemradenlaan 130, Apeldoorn

Nog één keer Doezum: het verslag van drie dagen MJT

Daar is tie dan, het verslag over het MJT in Doezum met alle wist-je-datjes! Over het campingconcert van Yana, het veldbedje van Bart, lepeltje-lepeltjes, koude nachten, het vreemd gaan van Dustin en de belevenissen van Jut & Jul…

Dichterbij de wereldtop kom je niet, maak deel uit van de WK Beach crew!

De Nevobo zoekt met spoed vrijwilligers die mee willen helpen tijdens het WK Beach in Apeldoorn, Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. Er worden vrijwilligers gezocht voor:

• de opbouw (21-25 juni)
  • host/suppoost, transport/logistiek, communicatie/informatievoorziening en court crew/veldtaken (26 juni-5 juli)
  • de afbouw (6-10 juli)

Kijk voor meer informatie en een aanmeldingsformulier op de website van de Nevobo. #WKBeach2015

Gezocht: Nevobo organisator side-events WK Beach

Van 26 juni t/m 5 juli wordt het Wereldkampioenschap Beachvolleybal in Nederland georganiseerd. Voor dit unieke topsportevenement zijn wij op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger. Zowel in aanloop naar als tijdens het evenement ben je verantwoordelijk voor de organisatie van clinics en toernooien voor scholen, bedrijven en andere organisaties. Deze activiteiten vinden plaats in de voormalige Zwitsalfabriek in Apeldoorn, waar een indoor beachaccommodatie is gerealiseerd. De functie beslaat ongeveer 16 uur per week, waarbij geen vaste tijden/dagen gelden. Van 28 juni t/m 2 juli ben je fulltime beschikbaar.

Zin in een sportief uitje?

Heb je zin om in juni 2 of 3 avonden te volleyballen? Met vrienden, buren, familie, collega's of teamgenoten van je voetbal- rugby- of volleybalteam? Dat kan tijdens het 29e Bedrijventoernooi! Het maakt niet uit hoe de samenstelling van het team eruit ziet en of je wel of niet kunt volleyballen. Je kunt je inschrijven in de categorie beginners, recreatie of prestatie. De poulewedstrijden zijn dit jaar op dinsdag 9 tot en met donderdag 11 juni. De finales zijn de week erop, op woensdag 17 juni, en de opzet van het toernooi is gelijk aan voorgaande jaren. Meer informatie en een inschrijfformulier kun je vinden onder Toernooien > Bedrijventoernooi. Schrijf je snel in, dat kan tot en met a.s. vrijdag 22 mei.

Support de Oranje volleybalmannen naar het EK!

Op 31 mei wordt in sportcentrum Achterhoek in Doetinchem beslist wie er naar het EK mag dit jaar: Nederland of Spanje. Het zal de mannen van Oranje zeker helpen als de Doetinchemse tribune volgepakt zit met Oranje supporters, dus zorg dat je erbij bent zondag 31 mei! Klik hier voor kaarten (12+ vanaf € 5,-). Namens de lange mannen van Oranje vast bedankt voor je support! Meer informatie.

Het Beach volleyball Circuit gaat weer van start

In het weekend van 16 & 17 mei begint het Beach Volleyball Circuit 2015 tijdens het openingsweekend in Heerderstrand. Daarna is het Beach Volleyball Circuit 14 weekenden lang te vinden op 10 verschillende locaties. Het weekend van 13 en 14 juni in Ameland belooft weer één van de hoogtepunten te worden. Op zaterdag 27 juni is het Beach Volleyball Circuit voor de eerste maal te vinden op het strand van Scheveningen.

Algemene ledenvergadering op woensdag 27 mei

Het bestuur van SV Dynamo Apeldoorn nodigt erevoorzitters, ereleden, leden en ouders van jeugdleden (jonger dan 16 jaar) uit voor de algemene ledenvergadering. Deze wordt gehouden op woensdag 27 mei om 20.00 uur in het Dynamo Café. De agenda is op 5 mei per mail verstuurd aan alle genodigden.

Wat is jouw behoefte aan beachtoernooien en -competities?

De Nevobo onderzoekt de behoefte van jeugd- en senioren spelers aan beachtoernooien en competities. Doe mee aan het onderzoek, je kunt alleen vandaag (17 mei) de enquête nog invullen. Er is een vragenlijst voor jeugdspelers (12-18 jaar) en senioren. Meer informatie over het onderzoek en linkjes naar de enquêtes vind je op de website van de Nevobo.