december 2013

Uitslagen 21e Internationaal Jeugdtoernooi

De 21e editie van het Jeugdtoernooi zit er weer op. Na drie geweldige dagen met prachtig volleybal in het Omnisport en de WSV-hal zijn de prijzen uitgereikt en kunnen we weer uitkijken naar de 22e editie in 2014! Het toernooi had dit jaar een gouden randje. Maar liefst acht nationaliteiten streden tegen elkaar op de zeven velden en vierden samen feest in het Dynamo Café, Stayokay, het Woldhuis en de Welgelegenhal. Heel bijzonder waren de twee Chinese meisjesteams. Zij sleepten allebei de hoofdprijs in de wacht (Meisjes C en Meisjes A). Hun enthousiasme en vreugdedansjes bij het maken van een punt waren prachtig om te zien en de missers werden snel vergeten. Onder ‘Lees het hele bericht’ staan de einduitslagen en de MVP’s (Most Valuable Player). De setstanden zijn terug te zien op toernooi.nl. Foto's van het toernooi en de prijsuitreiking kun je (straks) vinden onder 'Multimedia' op de Jeugdtoernooisite. De organisatie wenst iedereen het allerbeste voor het nieuwe jaar en hoopt op vele sportieve successen tijdens het 22e Internationaal Jeugdtoernooi van SV Dynamo Apeldoorn op 27, 28 en 29 december 2014!

Ook Meisjes N4.1 is kampioen!

En ook Meisjes N4.1 is afgelopen zaterdag kampioen geworden! In N4.1 spelen Charlotte van den Berg, Jessica Dijkhof, Nienke Hielkema, Danique Schuur en Eline Willemsen. Meiden en coach Jeroen, van harte gefeliciteerd met deze mooie prestatie!

Geen winst voor Dames 1 tijdens Super Weekend

Dit weekend speelde Dames 1 een dubbele thuiswedstrijd. Zaterdag ontving Dames 1 de Ootmarsumse ploeg Springendal Set-up ’65. De wedstrijd eindigde in een teleurstellende 1-3 nederlaag. Lees het wedstrijdverslag. Zondag kwam Sliedrecht op bezoek. Dames 1 speelde een prima wedstrijd ondanks het uitvallen van de libero in de 1e set. Dames 1 pakte een set van Sliedrecht, het werd 1-3. Lees het wedstrijdverslag.

Meisjes N 3.2 kampioen!

Meisjes N 3.2 is vanmorgen kampioen geworden! De kampioenen heten Denise van Essen, Noëlle van IJzendoorn, Fleur Sonneveld, Roos Streep en Eva Tiberius. Meiden, van harte gefeliciteerd met deze knappe prestatie!

Meisjes 5.9 kampioen!

Meisjes N 5.9 is vanmorgen kampioen geworden! De kampioenen heten Irem Cift, Nazli Cift, Sena Karazehir, Elifnur Tepeli en Helena Sanjovo. Meiden, van harte gefeliciteerd met deze knappe prestatie!

Jongens N 2.1 kampioen!

Jongens N 2.1 is vanmorgen kampioen geworden! Onze kampioenen heten Leendert Eland, Rens Hoffmans, Tygo Holtman, Jarno van der Linden, Aron Scheffer en Shanillo Zijderveld. Jongens van harte gefeliciteerd met deze mooie prestatie!

Woensdag 18 december: pasfoto's voor spelerspas of website

Woensdagmiddag 18 december van 15.00 tot 17.00 uur is er in het Dynamo Café weer een mogelijkheid om een pasfoto te laten maken. Heb je een foto nodig voor je spelerspas? Of staat er nog geen foto van jou op de website? Of geen mooie foto? Kom dan woensdagmiddag even langs. Het laten maken van een foto voor de website (met je wedstrijdshirt) is gratis. Leden die een digitale pasfoto laten maken voor een (nieuwe) spelerspas betalen € 2,50 administratie- en verwerkingskosten. Neem dit geld gelijk mee. Leden die een foto moeten laten maken voor een spelerspas krijgen hierover een mail. Kleding: spelers in hun nieuwe wedstrijdshirt en coaches en trainers graag in sportkleding. Voor vrijwilligers gelden geen kledingvoorschriften.

Kerstvakantie stop: geen trainingen van maandag 23 december tot en met vrijdag 3 januari

Er zijn geen trainingen van maandag 23 december tot en met vrijdag 3 januari in de Welgelegenhal en het Omnisport. Op maandag 6 januari starten alle trainingen weer.

De Open Club teams trainen nog wel op maandag 23 december van 18.00 - 21.00 uur:
18.00 - 19.30 OC jongens en meisjes C en D
19.30 - 21.00 OC jongens en meisjes A en B

Teams kunnen voor trainingsruimte altijd contact opnemen met Peter Aalders. Het bestuur wenst iedereen fijne kerstdagen en een voorspoedig en sportief 2013.

Eet a.s. zaterdag gezellig mee!

Zaterdag 14 december kun je in het Dynamo Café weer gezellig een hapje mee eten! Een heerlijke Spirelli Tricolore met tomaten-gehaktsaus en/of carbonara saus, rauwkost en vers afgebakken stokbrood van Linthorst Culinair uit Twello. De pastamaaltijd kost € 7,50 voor volwassenen en € 5 voor kinderen (t/m 12 jaar). Opgeven kan tot en met donderdagavond 12 december via deze link en via de link in het linker rode blokje.

14 en 15 december Dynamo Superweekend!