oktober 2013

Meld je nu aan voor het familietoernooi!

Meld je nu aan voor het familietoernooi op zondag 17 november! Je kunt je aanmelden tot 8 november. Wat is het Familietoernooi? Dat is een oergezellige volleybaldag met vrienden, vaders, moeders, broers, zussen, opa's, oma's, echtgenoten, kennissen, buren.....Schrijf je snel in.

Dames 1 krijgt lesje in passen en serveren

Beter laat dan nooit, het wedstrijdverslag van Dames 1 van afgelopen zaterdag tegen Set-up’65 in Ootmarsum staat op de site! De prognose loog er niet om, 3-0 voor Set-up, maar Dames 1 wist dit om te buigen naar 3-2. De eerste wedstrijdpunten zijn binnen! A.s. zaterdag moeten daar nog meer punten bijkomen, dan speelt Dames 1 om 16.30 uur tegen het Talenten Team Papendal in het Omnisport. Wees erbij en eet na afloop van de wedstrijd gezellig een hapje mee, opgeven kan tot donderdagmiddag 12.00 uur.

Uitval trainingen in het Omnisport in november en december

In november en december kan er op een aantal doordeweekse dagen niet worden getraind in het Omnsiport in verband met de (voorbereiding op de) Europacup wedstrijd en doordeweekse competitie wedstrijden van Dames 1 en Heren 1. De meeste trainingen gaan door in een andere hal. Zie het schema onderaan dit bericht. Ook kunnen we in de periode van vrijdagavond 22 november (na de laatste wedstrijd/training) tot en met maandagavond 2 december geen gebruik maken van het Omnisport omdat de Topsporthal (onze volleybalzaal) wordt gebruikt voor het AFAS tennistoernooi. Alle trainingen in het Omnisport worden voor deze periode verplaatst naar de sporthal in Zuidbroek, Laan van Omniversum 4. Hier zijn ook vier velden, de trainingstijden blijven gelijk. Hieronder staan de vervangende locaties voor de trainingen op dinsdag 5 november en de woensdagen 6 en 20 november en 4 december.

Koop een zakje kruidnoten en steun het werk van ZOA

Bij de bar in het Dynamo Café zijn zakjes kruidnoten te koop voor € 2,50 per zak. Door kruidnoten te kopen help je mensen in Afrika en Azië aan voedsel, onderwijs, onderdak en schoon drinkwater want € 1 per zakje gaat naar projecten die ZOA ondersteunt. Met de opbrengst van 30 zakken kruidnoten kan ZOA bijvoorbeeld in Afghanistan iemand helpen aan schoon drinkwater en voorlichting geven over hygiëne en gezondheid.

Apeldoorn volleybalstad: twee Europacup duels in november!

Uniek in Apeldoorn, The Netherlands, twee Europacup volleybalwedstrijden in de maand november! Op woensdag 6 november speelt Draisma Dynamo Heren 1 om 20.00 uur in het Omnisport tegen Kommunalnik GRODNO uit Wit-Rusland en op woensdag 27 november speelt Dames 1 van Alterno om 19.30 uur in de Mheenhal tegen Sagres Neuchatel uit Zwitserland. Komende zaterdag (2 november) kun je (in de voorverkoop mét korting!) kaarten kopen voor de wedstrijd van Draisma Dynamo tegen Kommunalnik GRODNO om de CEV Challenge Cup. Drie weken later reizen onze mannen naar Wit-Rusland voor de return.

Meisjes C5 boekt eerste overwinning

Meisjes C5 boekte gisteren de eerste overwinning van het seizoen met een 3-2 zege op Voorwaarts. Lees het wedstrijdverslag.

Degelijke overwinning voor Heren 2

Heren 2 boekte gisteren met hulp van Heren 3 een degelijke overwinning tegen Scylla, 3-1 winst. Alleen de derde set ging verloren. Volgende week mogen ze naar Groningen om ervoor te zorgen dat ze mee blijven doen in de top van het klassement. De week erna mogen ze uit naar Arnhem, dus voorlopig zijn ze niet in eigen huis te bewonderen. Zaterdag 16 november speelt Heren 2 weer in het Omnisport. Tot dan! Lees het wedstrijdverslag.

Meisjes A2 verliest in Harfsen

Meisjes A2 speelde gisteren in Harfsen tegen Tornado. Tornado staat ruim onder Dynamo en op papier zou het een redelijk makkelijke wedstrijd moeten worden. Helaas liep het allemaal anders en liet Meisjes A2 alleen in de vierde set zien dat ze een prima wedstrijd kunnen spelen. Het werd 3-1 voor Tornado.  Lees het wedstrijdverslag.

2 november voorverkoop Europacupwedstrijd Draisma Dynamo

Komende zaterdag (2 november) kun je (in de voorverkoop mét korting!) kaarten kopen voor de eerste Europese thuiswedstrijd van Draisma Dynamo voor de CEV Challenge Cup. Deze is op 6 november om 20.00 uur in het Omnisport. De tegenstander is nog niet bekend. Dat is de winnaar van de tweekamp komende zaterdag en zondag tussen Kommunalnik Grodno en Nyborg Bergenin. Drie weken later reizen onze mannen naar Noorwegen of Wit-Rusland voor de return.

Super Saturday 2 november, geef je op voor het eten!

De eerste Super Saturday van het seizoen 2013-2014, op 19 oktober jl., is wat betreft de organisatie succesvol verlopen. Helaas pakten onze dames geen punten terwijl ze niet verdienden om met lege handen achter te blijven, terwijl onze heren niet geweldig speelden maar vervolgens geen set verloren. Je krijgt helaas niet altijd waarop je recht hebt! Ondertussen staat de volgende Super Saturday voor de deur. Op 2 november speelt Dames 1 om 16.30 uur tegen het Talentteam Papendal/Arnhem en staat in de eredivisie heren om 20.00 uur de topper Draisma Dynamo – Kootfin Taurus op het programma. Uiteraard willen we ook deze keer goed voor onze supporters zorgen. Voor de jongste jeugd is er tussen beide wedstrijden in opnieuw een Kids Corner en voor € 5,- (t/m 12 jaar) en € 7,50 (vanaf 13 jaar) kun je gebruik maken van een heerlijk Chinees buffet verzorgd door Chinees Indisch Restaurant ‘Kota Radja’. Je moet je er wel voor opgeven. Dit kan tot donderdag 31 oktober 15.00 uur.