februari 2013

Sjoerd Hoogendoorn bij voorlopige selectie Nationaal Heren team

Sjoerd Hoogendoorn, diagonaal bij Draisma Dynamo Heren 1, is opgenomen in de voorlopige selectie van het Nationaal Heren team voor 2013. Op deze lijst staan op dit moment 18 namen. Uit deze groep zal Bondscoach Benne zijn team voor de internationale toernooien, waaronder de World League en het Europees Kampioenschap samenstellen. Bondscoach Benne start op 15 april met de teamtrainingen.

Dynamo Beach Apeldoorn (DBA) gaat verder als Apeldoorn Beach

De vorige jaar gestarte beachafdeling Dynamo Beach Apeldoorn (DBA) wordt een aparte vereniging en gaat verder onder de naam Apeldoorn Beach. De grootste volleybalverenigingen van Apeldoorn, Dynamo en Alterno, hebben de krachten gebundeld en starten samen op zondag 21 april met een nieuw beachvolleybalseizoen op de beachvelden bij Omnisport Outdoor. Apeldoorn Beach streeft er naar deze dynamische sport voor alle Apeldoorners toegankelijk te maken. De vier prachtige beachvelden bieden volop mogelijkheden voor beachers van alle leeftijden en alle niveaus. Leden van DBA ontvangen binnenkort een mail met meer informatie over het nieuwe seizoen.

Paasactiviteit voor de mini's

De minicommissie organiseert woensdag 27 maart voor alle mini’s een waanzinnige paasactiviteit in het Omnisport. Neem je sportspullen mee, want we gaan er een superleuke en sportieve middag van maken. We verzamelen vanaf 15.30 uur in de zaal van het Omnisport. Het einde is rond 17.30 uur. Om mee te kunnen doen moet je je wel opgeven, stuur daarom snel een mailtje naar paasfeestsvdynamo@gmail.com zodat wij weten hoeveel kinderen er komen. Het kost € 1 om mee te doen.

Wedstrijdverslag halve finale Open Club Meisjes C

Na een geslaagde mooie toernooidag begin januari in Nijmegen mocht meisjes C dit keer in de halve finaleronde op zaterdag 9 februari naar Enschede om te pogen de finale te bereiken.

Laatste oranje inspeelshirts in de verkoop

Wil je nog een mooi oranje inspeelshirt kopen dan kan dit vanavond (vrijdag 15 februari) en morgen, zaterdag 16 februari, tussen 11.30 en 17.00 uur in het Dynamo Café. De shirts kun je aan de bar verkrijgen en kosten 5 euro, graag contant betalen. Op is op, dus wees er snel bij!

Wedstrijdprogramma's finale Open Club

Vijf jeugdteams gaan a.s. zaterdag 16 maart naar de finale van het Nederlands Jeugdkampioenschap (NOJK) in Nijmegen en Wijchen: Meisjes A, Meisjes B, Meisjes C, Jongens B en Jongens C. De wedstrijdprogramma's staan hieronder.

Bestel nu de fraaie verjaardagskalender en steun D1!

Bestel nu de prachtige Dames 1 verjaardagskalender! Een must have voor iedereen die Dames 1 en de vereniging een warm hart toedraagt. Wil je een uniek exemplaar dan kan dat natuurlijk want alle Dames 1 speelsters zijn graag bereid om hun handtekening of een speciale boodschap op jouw kalender te zetten! De verjaardagskalender kost € 9 per stuk en kun je bestellen tot 23 februari. Na deze datum kost de kalender € 10. Je kunt de kalender afhalen op zaterdag 2 maart tussen 14.00 uur en 16.00 uur in het Dynamo Café. Iedereen die één of meerdere kalenders bestelt, steunt Dames 1 met een extra financiële bijdrage, waarvoor hartelijk dank!

Geen trainingen in de voorjaarsvakantie

Op een enkele uitzondering na zijn er geen trainingen in de voorjaarsvakantie, zie ook het eerdere bericht hierover op de website. Als je niet van je trainer of commissie hebt gehoord dat je training doorgaat in de vakantie, dan train je dus niet.

Minikamp zoekt sponsoren

In juni gaan er weer ongeveer 100 Dynamo kinderen op minikamp. Om de kosten voor onze kleinste volleyballers zo laag mogelijk te houden, zoeken we nog enkele sponsoren. We moeten allerlei materialen aanschaffen, de accommodatie betalen en bovendien heel veel boodschappen voor drie dagen kamp inslaan. Bijdragen in geld maar ook bijdragen in natura zijn meer dan welkom. Neem contact op met de minicommissie via mini@svdynamo.nl als u het minikamp wilt steunen. De dank van onze kleine mini’s is heel groot!

Wedstrijdverslag halve finale Open Club Meisjes D

Meisjes D vertrok gisteren in alle vroegte (7.45) naar Houten voor de halve finale Open Club. De vertrektijd bood voldoende marge om met flinke sneeuwval en slippartijen als eerste in de lege kantine van Taurus aan te komen (8.30). Tijd om nagels te lakken, koffie te drinken en bij te praten. Lees het wedstrijdverslag.