maart 2012

Vrijwilligersavond 21 april

De lente is begonnen en het seizoen 2011/2012 is bijna afgelopen. Ook dit seizoen hebben vele vrijwilligers zich ingezet voor SV Dynamo Apeldoorn en de Stichting Top. Op zaterdag 21 april zijn alle vrijwilligers van harte uitgenodigd om mee te gaan we naar de voorstelling "Wel winnen, hè!" in Orpheus. De persoonlijke uitnodigingen zijn inmiddels per e-mail verstuurd. Ben je vrijwilliger en heb je geen uitnodiging ontvangen? Stuur dan een e-mail naar vrijwilligers@svdynamo.nl.

Dames 1 verliest met 2-3 van Taurus

Gisteravond verloor Dames 1 thuis met 2-3 van Taurus Dames 1. De strijd om de zevende plek in de DELA League is dus nog niet beslist, de stand is nu 1-1. De eerste set ging nog knap naar Dynamo na het wegwerken van een achterstand van 15-20 (28-26). De tweede (15-25) en de derde (22-25) set was voor Taurus. Met 25-21 op de scoreborden in de vierde set lukte het Dames 1 er een vijfde set uit te slepen, maar verloor deze nipt met 13-15. Zondag 1 april moet Dames 1 nogmaals naar Houten voor een derde beslissende wedstrijd.

Geen trainingen op Goede Vrijdag

Vrijdag 6 april is het Goede Vrijdag. Er zijn dan geen trainingen in het Omnisport en de Welgelegenhal. Dit geldt ook voor maandag 9 april (Tweede Paasdag).

Het eerste zand is gestort!

Wie onlangs in de buurt van het Omnisport is geweest, heeft het met eigen ogen kunnen aanschouwen: de bergen beachzand waaronder de parkeerplaatsen van WSV waren bedolven, hebben inmiddels hun weg gevonden naar de vier beachvelden van Dynamo Beach Apeldoorn (DBA), de nieuwe beachafdeling van SV Dynamo. Wil je deze zomer lekker beachen dan kun je je vanaf heden aanmelden. Meer informatie en een online inschrijfformulier kun je vinden onder Info > lid worden, heb je vragen, stuur dan een mail naar beachvolleybal@svdynamo.nl.

Dames 1 wint overtuigend in Houten

Dames 1 heeft vandaag in Houten een klinkende 3-1 overwinning behaald tegen Taurus. Hier werd de eerste wedstrijd gespeeld om de zevende plaats in de DELA League. De setstanden waren 18-25, 27-25, 16-25 en 23-25. A.s. donderdag komt Taurus in Apeldoorn op bezoek, de returnwedstrijd begint om 20.00 uur in het Omnisport.

Dames 1 strijdt om zevende plek in de DELA League

De finale om de landtitel bij de vrouwen gaat tussen Sliedrecht Sport en VC Sneek. De Zuid-Hollandse formatie won zaterdag het derde en beslissende duel van regerend kampioen Irmato Weert in vier sets. Vershuys.com Peelpush won in de strijd om de plaatsen 5 tot en met 8 van de Dela League tweemaal van SV Dynamo Dames 1. Dit betekent dat SV Dynamo en Taurus gaan uitvechten wie dit seizoen als zevende eindigt in de DELA League.  A.s. donderdagavond 29 maart om 20.00 speelt Dames 1 tegen Taurus in het Omnisport. Kom en moedig onze dames aan!

Wedstrijdprogramma's Asics Open

De wedstrijdprogramma's voor de finale van de Asics Open op zaterdag 7 april zijn bekend. Vijf jeugdteams van SV Dynamo hebben zich hiervoor gekwalificeerd: Meisjes en Jongens A, Meisjes en Jongens B en Jongens C. De A-teams spelen de finale van de Asics Open niet op 7 april maar op 12 mei in het Omnisport.

Wedstrijdprogramma's finale

Wedstrijdprogramma Jongens en Meisjes A in het Omnisport (op zaterdag 12 mei)
Wedstrijdprogramma Jongens en Meisjes B in het Omnisport (op zaterdag 7 april)
Wedstrijdprogramma Jongens en Meisjes C in sporthal Zuiderpark (op zaterdag 7 april)
Wedstrijdprogramma Jongens en Meisjes CMV in de Alternohal (op zaterdag 7 april)

Finale Asics Open voor A-jeugd verplaatst naar 12 mei

In verband met de selectie van een aantal A-spelers voor Jong Oranje heeft de Nevobo besloten de Asics Open finale van de A teams (jongens en meisjes) te verplaatsen van 7 april naar 12 mei. De selectie van Jong Oranje vertrekt al op 6 april voor een aantal oefentoernooien waarna aansluitend de Europese Jeugd Kampioenschappen gespeeld worden. De A teams spelen de finale van de Asics Open op 12 mei in het Omnisport.

Komende week halve finale play off Dames 1 en Heren 1

Dames 1 en Heren 1 spelen komende week allebei een thuiswedstrijd in de halve finale van de play-off. Draisma Dynamo Heren 1 speelt a.s. woensdag 21 maart thuis in het Omnisport om 20.00 tegen Abiant Lycurgus en donderdag 22 maart speelt Dames 1 om 20.00 uur thuis tegen Vershuys.com Peelpush. Voor beide wedstrijden zoekt Anneke nog met spoed ballenmeisjes, vegers, quickmoppers en tellers. Kun jij Anneke a.s. woensdag of donderdag uit de brand helpen, stuur dan snel een mailtje naar Anneke Klomp via ballenkinderen@svdynamo.nl. De toegang voor de Dames 1 wedstrijd is voor iedereen gratis. Bij de wedstrijd van Heren 1 is er alleen gratis entree voor leden. Voor niet-leden bedraagt de entree € 5 (€ 2,50 voor kinderen onder de 16 jaar).

Steun de microsposoring actie en help onze mini- en jeugdspelers aan een medaille

Misschien is het aan je aandacht ontsnapt: het microsponsoring project voor de aanschaf van medailles voor al onze mini- en jeugdspelers. Je kunt al bijdragen vanaf € 1! Onder ‘Lees het hele bericht’ staat meer informatie en als je de actie een warm hart toedraagt kun je je bijdrage invullen onder de medaille rechts op de homepage.