januari 2012

Midwinter feestavond in het Dynamo Café met DJ Tieké

Tijdens het Midwinterfeest op zaterdagavond 4 februari is er na afloop van de Dames 1 wedstrijd een feestavond in het Dynamo Café met DJ Tieké.

Jeugdkamp

De jeugdcommissie organiseert van 8 t/m 10 juni het vijfde jeugdkamp van SV Dynamo in de Peppelenburg in Otterlo. Net als andere jaren gaan we er weer een geweldig weekend van maken, dit wil je niet missen! De mini’s die al bij de jeugd spelen, mogen kiezen tussen het minikamp of het jeugdkamp. In maart/april volgt meer informatie over de locatie, het programma en de kosten, dan kun je je ook inschrijven.

Dames 1 wint thuis met 3-2 van TVC Amstelveen

Dames 1 speelde zaterdagavond thuis tegen hekkensluiter TVC Amstelveen. Het werd 3-2. Lees het wedstrijdverslag.

Derde zege op rij voor Heren 2

Heren 2 van SV Dynamo is uitstekend uit de winterstop gekomen. Afgelopen weken werden met Donitas en Olhaco twee hooggeplaatste teams uit het Noorden verslagen. De thuiswedstrijd tegen Bas/Autowas vandaag was de volgende hindernis. In een spannende en op en neer gaande wedstrijd wordt er toch weer gewonnen. Een 3-2 uitslag in Apeldoorns voordeel was een terechte afspiegeling van de verhoudingen. Volgende week de lastige uitwedstrijd in en tegen Sneek.

Mini van de week van 28 januari: Dames 1 - TVC Amstelveen

A.s. zaterdag 28 januari speelt Dames 1 thuis in het Omnisport om 20.00 uur tegen TVC Amstelveen. Bij deze wedstrijd is Cheyenne Dijkhof mini van de week. Cheyenne is negen jaar en zit in groep 6 van de Prinses Margrietschool. Cheyenne mag, naast volleyballen, ook graag piano spelen, knutselen en tekenen. Cheyenne zit 1,5 jaar op volleybal en was vorig seizoen kampioen met team N4-4. Momenteel speelt Cheyenne  in team N5-3. Haar favoriete speelster in Dames-1 is Lisette Stindt. Mini- en jeugdspelers kunnen de mooie volleybalwedstrijden van Dames 1 en Heren 1 van héél dichtbij bekijken door zich op te geven als ballenmeisje, veger, quickmopper, teller of mini van de week. Wil jij ook meehelpen of mini van de week zijn, stuur dan een mailtje naar Anneke Klomp via ballenkinderen@svdynamo.nl en geef je op!

Voorbeschouwing Dames 1 - TVC Amstelveen

A.s. zaterdag 28 januari speelt Dames 1 thuis in het Omnisport om 20.00 uur tegen TVC Amstelveen, de huidige nummer 10 in de DELA League. Dames 1 kan alle steun goed gebruiken. Kom morgen naar het Omnisport en moedig onze dames aan vanaf de tribunes! Toegang gratis. Lees de voorbeschouwing van trainer/coach Kees Verstraten.

Midwinterfeest: inschrijving geopend!

Je kunt je vanaf nu aanmelden voor het stamppottenbuffet en de speurtocht tijdens het Dynamo Midwinterfeest op zaterdag 4 februari. Kinderen (tot en met 12 jaar) kunnen na afloop van het buffet (om ongeveer 18.30) meedoen aan een speurtocht door het Omnisport. Tijdens deze zoektocht wordt niet alleen je kennis over volleybal, maar ook je algemene kennis getoetst (ook niet-volleyballers kunnen dus meedoen). Je hoeft geen lid te zijn van SV Dynamo om deel te nemen aan het stamppottenbuffet of de speurtocht, dus neem je familie en je vrienden mee! Onder ‘Lees het hele bericht’ staat meer informatie over het Midwinterfeest en hoe je je kunt aanmelden.

Minikamp 2012

Ook dit jaar gaan de mini’s weer op kamp! Net als andere jaren gaan we er weer een geweldig weekend van maken. Het minikamp is dit jaar van vrijdag 22 juni tot en met zondag 24 juni en de reis gaat dit keer naar 'de Wildwal' in Lunteren. Schrijf het alvast maar met grote letters in je agenda. Alle jongens en meisjes die na 30 september 1999 zijn geboren en lid zijn van SV Dynamo mogen mee. Ook de mini’s die al bij de jeugd spelen mogen natuurlijk mee. In april volgt meer informatie over de locatie en de kosten, dan kun je je ook inschrijven.

Verkoop inspeelshirts voor de jeugd

De verkoop van de nieuwe rode inspeelshirts voor de jeugd vindt plaats op maandag 23 en dinsdag 24 januari. De shirts kosten 5 euro, graag contant betalen. Verkoop: maandag 23 januari in het Omnisport van 17.15 - 17.45 uur en dinsdag 24 januari in de Welgelegenhal van 17.15 - 18.00 uur en in het Omnisport van 19.30 - 19.45 uur.

Zaterdag 4 februari: SV Dynamo Midwinterfeest!

Zaterdag 4 februari is een speciale dag. Zowel Heren 1 als Dames 1 speelt dan een thuiswedstrijd tegen een regionale, respectievelijk plaatselijke tegenstander. Om 17.00 uur trapt Heren 1 af tegen het Zwolse Landstede Volleybal en om 20.00 is het de beurt aan Dames 1 tegen Kindercentrum Alterno Dames 1. Een groep enthousiaste vrijwilligers heeft een feestelijk programma samengesteld waarbij tussen de wedstrijden in kan worden genoten van een stamppottenbuffet. Verder is er een kinderspeurtocht, live muziek en na afloop van de wedstrijd van Dames 1 een feest in het Dynamo Café. Je hoeft geen lid te zijn van SV Dynamo om deel te nemen aan het stamppottenbuffet of de speurtocht en natuurlijk is ook iedereen van harte welkom bij het feest in het Dynamo Café. Neem dus je familie en je vrienden mee! De toegang is gratis. Onder ‘Lees het hele bericht’ staat meer informatie over het Midwinterfeest programma en hoe je je kunt aanmelden voor het buffet of de speurtocht.