november 2011

Film SV Dynamo - VC Sneek: 1-3

Dames 1 verloor afgelopen zaterdag met 1-3 van VC Sneek. De eerste set was nog voor Dynamo, de tweede, derde en vierde set gingen mee naar Sneek. Bekijk de film van Wim Burghout. Setstanden: 26-24, 22-25, 16-25 en 19-25.

SV Dynamo Heren 2 - Olhaco: 2 - 3

Het leek Heren 2 gisteren te lukken om te stunten tegen Olhaco. Set 1 winst, set 2 verlies, set 3 verlies, set 4 winst, maar set 5 helaas verlies. Toch een goede wedstrijd en spanning voor het publiek.

Nieuwe inspeelshirts voor Jongens B2 dankzij Piko Ceilings B.V.

Jongens B2 heeft nieuwe inspeelshirts gekregen van Dick Kloezeman, eigenaar van Piko Ceilings B.V. Piko Ceilings B.V. Systeem Plafonds & Wanden levert en installeert op maat gemaakte plafonds en wanden. Dick Kloezeman is coach van Jongens B2, het team waar ook zijn zoon Dennis in speelt.

Thuiswedstrijden voor Dames 2 en Heren 2

Vandaag spelen zowel Dames 2 als Heren 2 een thuiswedstrijd. Om 13.00 uur speelt Dames 2 de belangrijke wedstrijd tegen Inter Rijswijk. Een wedstrijd tussen de nr. 4 en nr. 5 van de ranglijst, spanning alom dus. Om 13.30 speelt Heren 2 tegen Olhaco, de nr. 2 op de ranglijst. Kunnen onze mannen voor een stunt zorgen? Beide teams rekenen op uw steun.

Wedstrijdwijzigingen Heren 1

De wedstrijd tegen Langhenkel/Volley die gepland stond op zaterdag 12 november is verplaatst naar woensdag 7 december om 20.00 uur in het Omnisport. De wedstrijd tegen Abiant Lycurgus vindt plaats op zondag 18 december.

Voorbeschouwing Dames 1 - VC Sneek

Zaterdag 26 november speelt Dames 1 om 16.30 thuis tegen VC Sneek. Het wordt een echte krachtmeting tussen twee opleidingsbolwerken. Beide verenigingen hebben namelijk verreweg de meeste zelf opgeleide (jeugd)speelsters in hun wedstrijdselectie. Lees de voorbeschouwing van coach Kees Verstraten.

Sinterklaas en zijn Pieten op bezoek bij de mini's

Ook dit jaar is Sinterklaas weer bij de allerjongste volleyballers langsgekomen op het Pietenfeest. Rond 15.00 uur woensdagmiddag kwam Sinterklaas aan bij het Omnisport waar alle kinderen, dit jaar ruim 80!, al in het Dynamo Café zaten te wachten op de kindervriend.

Spandoekenwedstrijd en aanmoedigingsprijzen a.s. zaterdag 26 november bij thuiswedstrijd Dames 1

Dames 1 speelt a.s. zaterdag om 16.30 uur een belangrijke thuiswedstrijd in het Omnisport tegen VC Sneek. En omdat ze al best wat tegenslag hebben gehad, vindt supporter Piet het leuk om de speelsters samen met alle mini’s en jeugdleden te helpen door ze heel hard aan te moedigen! De mini- én jeugdteams die het meeste kabaal maken bij het aanmoedigen, winnen een mooie prijs! Maar dit is nog niet alles. Supporter Piet organiseert ook nog een spandoekenwedstrijd. Dus trek een groot oud laken uit de kast en pak je viltstiften en je verf. En maak een super mooi spandoek! Er is een leuke prijs voor het miniteam dat het mooiste spandoek maakt én voor het jeugdteam dat het origineelste spandoek maakt. Dus maak een mooi spandoek, zoek je toeters en je trommels op, trek je gele Dynamoshirt aan en kom aanstaande zaterdag 26 november naar het Omnisport!

Heren 2 in punten gelijk, maar verliest toch

Heren 2 verspeelde gisteren een 2-0 voorsprong en verloor daarmee de wedstrijd met 2-3. Dat ze er alles aan hebben gedaan blijkt wel aan de uitslag van de 4e set, namelijk 31-33. Het aantal gescoorde punten (114) was aan het eind van de wedstrijd voor beide ploegen gelijk, maar de meeste wedstrijdpunten gaan mee naar Borne.