mei 2011

Doe mee aan het 25ste Bedrijventoernooi

Wil je in juni nog een paar avonden lekker volleyballen in het Omnisport, schrijf je dan nog snel in voor het 25ste Bedrijventoernooi. Dat kan tot volgende week woensdag 1 juni. Ook niet bedrijfsgebonden teams kunnen meedoen. Het Bedrijventoernooi vindt plaats op de doordeweekse avonden van dinsdag 14 juni t/m donderdag 23 juni. De wedstrijden zijn ‘s avonds tussen 19.00 en 23.00 in het Omnisport. Elk team speelt in ieder geval twee wedstrijdavonden (in de eerste week) plus eventueel een finaleavond (dinsdag 21 of woensdag 22 juni). Heren- en mixed teams kunnen zich inschrijven in een van de volgende drie speelsterkte niveaus: beginners, recreatie of prestatie. Er is geen damescategorie. Kijk voor meer informatie en inschrijven onder Toernooien > Bedrijventoernooi.

Heren 3 promoveert naar de tweede divisie

Heren 3 heeft donderdagavond 26 mei een knappe prestatie geleverd door voor het tweede achtereenvolgende jaar te promoveren. Nu naar de tweede divisie. In sporthal NieuwWelgelegen in Utrecht won Heren 3 met 3-1 van RVC Libanon uit Rotterdam.

Reinier van Dijk benoemd tot erelid SV Dynamo Apeldoorn

Nadat voormalig voorzitter van de Stichting Top Reinier van Dijk eind november al was benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau is hem nu ook het erelidmaatschap van SV Dynamo Apeldoorn verleend. In de periode 1990 tot 2010 heeft Reinier als voorzitter van de Stichting Top een grote bijdrage geleverd aan het topvolleybal binnen onze vereniging en zijn onder zijn leiding vele successen behaald.

SV Dynamo Dames 1 naar de A-League

Dames 1 komt volgend seizoen uit in de A-League. De huidige B-League kampioen onder leiding van Kees Verstraten neemt de plek over van VCN King Software. Het team uit Capelle aan den IJssel dat dit jaar in de A-League debuteerde, heeft laten weten het komende seizoen liever in de B-League te willen spelen.

Geen trainingen met Hemelvaart

In verband met Hemelvaart zijn er geen trainingen op donderdag 2 en vrijdag 3 juni. De trainingen gaan door tot en met vrijdag 10 juni. Zaterdag 11 juni sluiten we het seizoen gezamenlijk af met het eindfeest. Iedereen is van harte welkom. Meer informatie over het eindfeest staat in een nieuwsbericht op deze site.

Heren 3 strijdt om een plek in de tweede divisie

Heren 3 speelt a.s. donderdag 26 mei een beslissingsduel om een plekje in de tweede divisie. De wedstrijd tegen RVC Libanon uit Rotterdam begint om 20.00 uur in sporthal NieuwWelgelegen in Utrecht. RVC Libanon uit Rotterdam eindigde dit seizoen als tiende in de tweede divisie en, evenals Heren 3, als tweede in de reguliere P/D driekamp. Wie donderdag als eerste drie sets heeft gewonnen, speelt komend seizoen in de tweede divisie. Heren 3 zal er natuurlijk alles aan doen om voor het tweede achtereenvolgende jaar te promoveren! Publiek is van harte welkom.

Nog een paar nachtjes (thuis) slapen..

Nog een paar nachtjes slapen en het jeugdkamp gaat beginnen! Iedereen heeft intussen het kampboekje gekregen. De kampleiders zijn nog druk bezig om de laatste dingen te regelen en allerhande spullen bij elkaar te zoeken. Iedereen die meegaat, moet een leeg bierkratje meenemen. De kratjes hebben we nodig voor een spel en zijn ook handig als krukje bij het kampvuur. Onderaan dit bericht kun je het kampboekje downloaden. Handig want dan kunnen je ouders thuis nalezen wat je allemaal gaat doen (als we het programma netjes volgen...) en waar ze je zondagmiddag weer op kunnen halen….

Spetterend eindfeest op zaterdag 11 juni!

Het programma voor het eindfeest is bekend! Naast een twee-tegen-twee toernooi, een klaverjastoernooi, een vierkamp en een barbecue vieren we ook de tweede verjaardag van de lopathon: een uurtje zoveel mogelijk rondjes lopen om geld in te zamelen voor de vereniging. We hopen op dezelfde goede inzet als vorig jaar en kun je niet lopen, dan sponsor je een teamgenoot! Heb je nog geen lopathon formulier gekregen dan krijg je er eentje bij je volgende training. Je kunt het formulier ook downloaden onderaan dit bericht.

Uniek aanbod voor deelnemers Beachvolleybaltoernooi Bussloo

Deelnemers aan de 19e editie van het Intersport Jonker Primavo Beachvolleybal toernooi dat op 19 juni plaatsvindt op de stranden van Bussloo, mogen van 19 mei tot 19 juni onbeperkt gebruik maken van de faciliteiten van Achmea health Centers.

Open Club Meisjes A Kampioen van Nederland!