september 2010

Inkoop
Dirk Spoelstra
Financiën

Van links naar rechts: Dirk Spoelstra, Jan van der Zwan, Willy Dijkhof, Dave van Asselt, René de Burger, Menno de Krosse (niet op de foto)

Clubhuiscommissie

De Clubhuiscommissie stelt zich ten doel om voor zowel leden als voor overige gasten een gezellige tijd te bieden in een energieke en veilige omgeving. We streven naar een ontspannen sfeer waar iedereen zichzelf kan zijn. Eens per maand vindt er een overleg plaats.

We bieden een gezonde balans tussen een goede omzet, een uitgebreid en wisselend assortiment en betaalbare consumpties. Dit moet leiden tot een goed resultaat voor de vereniging om hiermee een bijdrage te leveren aan een sluitende exploitatie.

Gestreefd wordt naar een zo goed mogelijke barbezetting tijdens de openingstijden van het Dynamo Café en tijdens evenementen.

Er wordt actief geworven, binnen alle geledingen van de vereniging, om nieuwe vrijwilligers te vinden die bardiensten willen draaien. Dit doen we op de website en via persoonlijke benadering. Het streven is dat er altijd iemand van de Clubhuiscommissie aanwezig is tijdens evenementen en drukke wedstrijddagen om de barbezetting te begeleiden en te ondersteunen. Tijdens drukke dagen draaien we als barvrijwilliger mee. Op zaterdag worden per toerbeurt ‘wisseldiensten’ gedraaid.

De Clubhuiscommissie faciliteert de vereniging en de diverse commissies bij het organiseren van activiteiten in het Dynamo Café.

De verantwoordelijkheden en werkzaamheden van de clubhuiscommissie bestaan o.a. uit:
  • Financiën: contracten met leveranciers, inkoop, voorraadbeheer, assortiment, kassabeheer.
  • Een schoon, veilig en toegankelijk Dynamo Café
  • Coördinatie barbezetting
  • Inventaris van clubhuis, keuken en bar
  • Coördinatie en begeleiding bij evenementen
  • Elk CHC-lid is opgeleid tot gecertificeerd ‘Verantwoord Alcohol Verstrekker’.

In afstemming met de clubhuiscommissie kunnen er feesten/evenementen georganiseerd worden. Wij adviseren, faciliteren en begeleiden de organiserende teams/commissies.
clubhuis@svdynamo.nl

De clubhuiscommissie bestaat uit:
Jan van der Zwan: Tel: 06-5530 8047
Algemene zaken, assortiment, kassabeheer, leverancierscontracten, bardienstrooster, sleutelbeheer

Dirk Spoelstra: Tel: 06-4295 7753
Financiën, kassabeheer.

René de Burger: Tel: 06-1072 1481
Contactpersoon bestuur, assortiment, algemene zaken.

Menno de Krosse: Tel: 06-1450 9784
Reclameuitingen in het Dynamocafé, aansturing teams tbv bardiensten.

Dave van Asselt: Tel: 06-4118 7570
Inkoop, assortiment.